Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
تشخیص وجود بیماری کرونا در قم - بامتن

تشخیص وجود بیماری کرونا در قم

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت گفت : در طی دو روز گذشته موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم مشاهده شد که به محض دریافت گزارش، تیم‌های شناسایی و مدیریت بیماری‌های واگیر و تیم‌های واکنش سریع در شهر قم مستقر شده و طبق پروتکل‌ های موجود افراد مشکوک تحت ایزولاسیون قرار گرفته و از آن‌ها نمونه آزمایشگاهی اخذ شد.

ویروس کرونا در شهر قم

او همچنین افزود : در میان نمونه‌های ارسالی، آزمایشگاه مرجع، دقایقی پیش نتایج آزمایش اولیه دو مورد از موارد مشکوک را از نظر ابتلا به کرونا ویروس مثبت گزارش کرده و برخی موارد نیز آنفلوآنزای تیپ B اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: علائم ویروس کرونا و روش های پیشگیری کرونا ویروس

  مراحل بعدی آزمایشات در حال انجام است و نتیجه قطعی آزمایشات نهایی این موارد، پس از مشخص شدن به اطلاع عموم خواهد رسید. تیم‌ های مدیریت و کنترل بیماری‌های واگیر در شهر قم مستقر شده اند، بخش ایزوله منفی برای ایزولاسیون موارد مشکوک، تجهیز و آماده ارائه خدمت است.

 رییس روابط عمومی وزارت بهداشت تاکید کرد : لازم است تمام هموطنان عزیز بویژه شهروندان قم، توصیه‌های بهداشتی مبنی بر رعایت بهداشت فردی و عمومی، بهداشت دست دادن ( پرهیز از مصافحه و دست دادن و روبوسی) و تنفس، شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون مایع، پرهیز از حضور در محل کار و تحصیل در صورت وجود علایم شبه آنفلونزا را مد نظر قرار دهند.

دو مورد ابتلا به ویروس کرونا در قم

محمد مهدی گویا ، رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره دو مورد ابتلا به کرونا در شهر قم بیان کرد: این دو مورد از اهالی شهر قم هستند.

او ادامه داد: در حال بررسی و تکمیل اطلاعات در زمینه این دو مورد ابتلا به ویروس کرونا و شیوه ابتلای آنها در قم هستیم و اطلاعات تکمیلی در این زمینه را اعلام می‌کنیم.
به نقل از وبدا کیانوش جهانپور
______________________________

تایید فوت دو فرد مبتلا به ویروس کرونا

وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت درگذشت دو بیمار مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا را تایید کرد. کهولت سن یکی از دلایل مهم دخیل در مرگ این دو نفر بوده است.  و در ادامه بیان کرد یکی از فوت شدگان جانباز شیمیایی بوده، و اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا جدید تکذیب می‌شود.

وهاب زاده گفت:  آزمایشات در حال انجام است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

ویدیو خبری ویروس کرونا

منبع: yjc.ir

☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها