Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
تونر گلیکولیک اسید ۷% اوردینری – بامتن

تونر گلیکولیک اسید ۷% اوردینری

تونر گلیکولیک اسید ۷% اوردینری تونرها یکی از موثرترین محصولات در روتین مراقبت از پوست می باشند. این محصولات کاربردهای متعددی دارند. معمولا از تونرها پس از شستشوی پوست جهت تنظیم مجدد pH و متع…

تونرها یکی از موثرترین محصولات در روتین مراقبت از پوست می باشند. این محصولات کاربردهای متعددی دارند. معمولا از تونرها پس از شستشوی پوست جهت تنظیم مجدد pH و متعادل ساختن و آماده کردن پوست برای جذب بیشتر مواد مغذی و محصولات درمانی استفاده می گردد. تونرها با مشخصات مختلفی از جمله تونرهای آبرسان، تونرهای اسیدی و لایه بردار، تونرهای مغذی، ضد جوش و چربی و … طراحی می شوند. بنابراین بهتر است با توجه به نوع و نیاز پوست خود از آن ها استفاده نمایید. تونر گلایکولیک اسید ۷% اوردینری یک تونر اسیدی برای پاکسازی و لایه برداری پوست است.

معرفی تونر گلیکولیک اسید ۷% اوردینری

تونر گلایکولیک اسید ۷ درصد اوردینری یک تونر لایه بردار و اسیدی با حجم 240 میلی لیتر و محصول کشور کانادا می باشد. این تونر دارایPH  تقریبا 3.6 بوده و به بازگرداندن PH طبیعی پوست کمک می کند. این محصول فرمولاسیون گیاهی و بسیار قدرتمندی دارد و با داشتن ماده موثره اسید گلایکولیک، یکی از بهترین تونرهای لایه بردار موجود در بازار است. این تونر به دلیل ترکیبات موثری که دارد، اثربخشی بسیار بالایی در بهبود مشکلات پوستی نیز خواهد داشت.

تونر گلیکولیک اسید ۷ درصد  The Ordinaryچه فوایدی برای پوست دارد؟

این تونر اردینری پس از شستشو، بقایای مانده در منافذ را از بین برده و پوست را کاملا پاکسازی می کند. همچنین به تنظیم PH پوست و آماده سازی آن برای جذب سرم ها کمک می کند. ولی در واقع اصلی ترین عملکرد این محصول، لایه برداری و رفع سلول های مرده پوست است. این تونر به رفع لک و جای جوش و تیرگی های پوستی کمک کرده و پوست را روشن و شفاف می کند. تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید اوردینری با آبرسانی و رطوبت رسانی پوست موجب صاف و یکدست شدن آن می شود. این تونر همچنین بافت ناهموار پوست را بهبود داده و به مرور سبب ترمیم و بازسازی خطوط و چروک های پوستی می شود.

تونر The Ordinary Glycolic Acid 7% Toning Solution سرشار از آمینواسیدها و مواد مغذی می باشد. لذا ضمن تغذیه و تسکین پوست، از ایجاد التهاب و سوزش در اثر لایه برداری جلوگیری می نماید. این تونر اوردینری با کاهش چربی اضافه پوست سبب پیشگیری از ایجاد جوش و آکنه نیز می شود. استفاده از این تونر به تقویت سد دفاعی پوست کمک کرده و موجب افزایش انعطاف پذیری و مقاومت آن نیز می گردد. تونر گلیکولیک اردینری به وضوح پوست را نرم و شاداب می سازد.

تونر گلیکولیک اسید ۷% اردینری برای چه کسانی مناسب است؟

تونینگ گلیکولیک اسید 7 درصد اوردینری لایه برداری ملایمی را جهت افزایش شفافیت پوست ارائه می دهد. از این رو برای انواع پوست ها مناسب است. این تونر برای افرادی که پوست های کدر و ناهموار یا دارای لک و … دارند، یک انتخاب ایده آل است. زیرا با استفاده مداوم ظاهر بافت پوست را بهبود می بخشد. این محصول همچنین به صورت کاملا گیاهی و وگان فرموله شده است و تست حیوانی ندارد. لذا برای افراد گیاه خوار نیز قابل استفاده می باشد.

تونر گلیکولیک اسید هفت درصد اردینری از چه ترکیباتی ساخته شده است؟

تونینگ سولوشن گلیکولیک اوردینری حاوی گلیکولیک اسید با غلظت ۷% است که نوعی آلفا هیدروکسی اسید می باشد. این اسید با لایه برداری و حذف سلول های مرده پوست به روشن و یکدست شدن آن و کاهش لک ها و خطوط ریز کمک می کند. این ماده همچنین باعث رطوبت رسانی و لطافت پوست نیز می شود. یکی دیگر از مواد موثر در فرمولاسیون این تونر، ریشه جینسینگ است که سبب درخشش و شادابی پوست می شود. آلوئه ورا نیز ضمن آبرسانی، خواص تسکین دهنده و نرم کننده دارد. آمینواسید های آلانین، گلایسین، سرین، آرژینین و … در این تونر موجب تغذیه و ترمیم پوست می شوند. این تونر حاوی فلفل تاسمانی (ایالتی در استرالیا) بوده و به کاهش تحریک ناشی از مصرف اسید کمک می کند. استفاده از ماده‌ گیاهی توت فلفلی در این محصول موجب می شود تا رنگ محصول با توجه به فصلی که در آن تولید شده، متفاوت باشد.

آیا تونر Glycolic Acid 7% اوردینری به بهبود آکنه و جای جوش و زخم کمک می کند ؟

اسید گلیکولیک توانایی فوق العاده ای در لایه برداری پوست و کاهش ظاهر زبر و ناهمواری های جای اسکار آکنه دارد. استفاده از این محصول به مرور سبب کمرنگ شدن لک های پوستی شده و آن را صاف و یکدست تر می کند. علاوه بر این، اسید گلیکولیک می تواند تغییر رنگ ناشی از اسکار آکنه را نیز کاهش دهد. این تونر با لایه برداری ملایمی که انجام می دهد و به کمک پاکسازی عمیق پوست و منافذ، عملکرد چشمگیری در کاهش آکنه دارد. جهت خرید این محصول میتوانید روی تونر گلایکولیک اسید 7% اردینری کلیک کنید.

آیا تونر گلایکولیک اسید 7% اردینری سبب کلاژن سازی پوست می شود؟

استفاده از گلیکولیک اسید در دوزهای بالا، می تواند به تقویت کلاژن سازی پوست کمک کند. از این رو موجب آبرسانی و بازسازی پوست و افزایش استحکام و انعطاف پذیری آن می شود.

از محلول تونینگ سلوشن اسید گلیکولیک ۷ درصد Ordinary هر چند وقت یکبار باید استفاده نمود؟

این محصول یک درمان روزانه برای بهبود بافت پوست است. از این تونر می توانید روزی یک بار و ترجیحا شب ها پس از شستن پوست و قبل از سایر محصولات مراقبتی استفاده کنید.

آیا می توان هر روز از تونر اسید گلایکولیک 7 درصد اوردینری استفاده کرد؟

گلیکولیک اسید در محصولات تونر در مقادیر کمتر (غلظت 7 تا 10٪) در مقایسه با ماسک ها یافت می شوند. بنابراین استفاده روزانه از این تونر بی خطر است. اما توصیه می کنیم که اگر دفعه اولی است که از محصولات حاوی اسیدهای لایه بردار استفاده می کنید، به صورت روزانه از این محصول استفاده نکنید. زیرا در صورت لایه برداری بیش از حد، به سد دفاعی پوست خود آسیب می زنید. بهتر است ابتدا دوبار در هفته از این تونر استفاده کرده و به مرور دفعات مصرف را افزایش دهید. این گونه پوست به مصرف آن عادت کرده و باعث ایجاد سوزش و حساسیت نمی شود.

استفاده از تونر Glycolic Acid 7% اردینری چه عوارضی برای پوست دارد؟

این تونر اردینری فرمولی گیاهی دارد. همچنین بدون استفاده از مواد مضر و حساسیت‌ زا مانند پارابن، سولفات، گلوتن، الکل، فرمالدئید، فتالات، سیلیکون، روغن معدنی، اکسی بنزون، هیدروکینون، چربی و رایحه فرموله شده است. از این رو تا حد امکان باعث ایجاد حساسیت نمی شود. ولی این تونر مانند تمامی اسیدهای هیدروکسی باعث حساس شدن پوست در برابر آفتاب می شود. لذا در دوره مصرف این محصول باید هر روز از ضد آفتاب استفاده شود. این تونر با نواحی اطراف چشم نیز نباید تماس داشته باشد.

تونر گلیکولیک اسید 7% اوردینری با چه ترکیباتی نباید مصرف شود؟

از مصرف همزمان تونر گلیکولیک اسید اوردینری با محصولات حاوی مواد فعال مانند اسیدها، رتینوئیدها، ویتامین C و پپتیدها خودداری کنید. زیرا ممکن است باعث خشکی یا سوزش پوست شود. می توانید از یکی در صبح و دیگری در شب استفاده نمایید.

تونر گلایکولیک اسید هفت درصد اوردینری اصل ساخت کدام کشور است؟

تونر Glycolic Acid 7% اردینری محصولی از برند کانادایی The Ordinary از کمپانی Deciem در این کشور می باشد. این تونر علاوه بر کانادا در کشورهایی مانند انگلیس، سوئد، کره جنوبی و … نیز تولید می شود.

چگونه تونر گلیکولیک اسید اردینری اصل را از فیک تشخیص دهیم؟

متاسفانه سرم های اوردینری جزو محصولاتی هستند که نمونه های فیک و تقلبی آن ها در بازار بسیار زیاد است. لذا در هنگام خرید محصول باید به کیفیت بسته بندی، نوار دور جعبه و بطری محصول، نحوه و فونت نوشته های روی بطری، حجم و غلظت تونر، کیفیت و ظاهر قطره چکان و … توجه نمایید. یکی از راه های تشخیص اصل بودن محصول، مقایسه ظاهر آن با بسته بندی موجود در سایت اصلی برند است. در صورتی که هر گونه مغایرت غیر معمولی را مشاهده کردید به اصل بودن آن شک کنید. یک روش دیگر نیز چک کردن بچ کد محصول می باشد.

تونر گلیکولیک اسید هفت درصد The Ordinary اصل را از کجا بخریم؟

باید بدانید که با وجود تمام موارد بیان شده، هیچ راه قطعی و آسانی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن این تونر وجود ندارد. بهترین کار جهت اطمینان کامل از اصل بودن تونر اردینری، خرید آن از فروشگاه های معتبر می باشد. فروشگاه رایا میکاپ تمامی محصولات برند اوردینری را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های مجاز آن وارد کرده است. شما می توانید با خیال راحت تونر گلیکولیک اسید اوردینری اصل را با قیمت مناسب از این فروشگاه تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی خرید تونر Glycolic Acid 7% اوردینری کلیک کنید.

ریپورتاژ آگهی