بهترین هتل های قشم و درگهان را پیش از سفر به جزیره بشناسید!

بهترین هتل های قشم و درگهان را پیش از سفر به جزیره بشناسید! در جزیره قشم در طی سالهای گذشته، هتل‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده است. هتل های قشم با داشتن چشم اندازی زیبا رو به آب‌های زلال و …

در جزیره قشم در طی سالهای گذشته، هتل‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده است. هتل های قشم با داشتن چشم اندازی زیبا رو به آب‌های زلال و آبی خلیج فارس نخستین انتخاب برای مسافران جزیره می‌باشند که به منظور اقامت در طول سفر خود این جزیره را انتخاب کرده‌اند.
قشم بزرگترین جزیره‌ در حوزه آب‌های خلیج فارس است که به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری در استان هرمزگان شناخته می‌شود. این جزیره وسیع تشکیل شده از چندین شهر و شهرستان بوده که بخش توریستی آن در ناحیه غربی جزیره قرار دارد و عمدتا مسافران نیز برای گردش به این قسمت از جزیره سفر می‌کنند.

لیست بهترین هتل های قشم

در این بخش بهترین هتل های قشم به ترتیب برای شما آورده شده:

هتل ساحل طلایی قشم


هتل چهار ستاره ساحل طلایی به‌عنوان یکی از بهترین هتل های قشم در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این جزیره قرار گرفته و در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است. هتل ساحل طلایی قشم در سال ۱۳۹۷ باهدف ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه‌ شده بازسازی‌شد. درنتیجه این بازسازی، هتل ساحل طلائی امکانات کامل‌تری را به مهمانان عرضه می‌کند.
هتل ساحل طلایی از جمله بهترین هتل های شهر قشم است که در نزدیکی ساحل احداث شده و دارای ۵۸ اتاق و سوئیت می‌باشد. قبلا مجموعه هتل ساحل طلایی را با اسم ساحل سیمین یا پلاژ سیمین می‌شناختند که ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی مثل قایق پدالی، اسکی روی آب، قایق‌سواری، جت اسکی و ماهی‌گیری داشت.
شما می‌توانید اتاق‌های دوتخته معمولی و VIP، اتاق سه ‌تخته معمولی VIP، اتاق چهار تخته معمولی و VIP، سوئیت یک‌خوابه پنج ‌نفره و سوئیت دوبلکس هشت‌نفره در هتل ساحل طلایی جزیره قشم رزرو کنید. ازجمله امکانات رفاهی و خدماتی هتل می‌شود به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، ارائه اینترنت نامحدود رایگان در لابی، فضای سبز، اتاق چمدان، استخر، پارکینگ با گنجایش ۲۰ خودرو به‌صورت رایگان، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، کافی‌شاپ، فروشگاه و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل ارم قشم


از جمله بزرگ‌ترین و بهترین هتل های قشم را می‌توان هتل ارم دانست. این هتل در سال ۱۳۹۵ ساخته شد. هتل ارم قشم، ۴ ستاره بوده و دارای ۵ طبقه می‏‎‏‎باشد. مساحت این هتل معادل است با ۱۰ هزارمترمربع و زیربنای آن بیشتر از ۸ هزار مترمربع است. این هتل مجلل دارای ۹۶ اتاق بوده و ظرفیت ۳۰۰ مهمان را دارد.
هتل ارم قشم به عنوان بهترین هتل‌های جزیره قشم از طراحی بسیار شکیل و زیبایی برخوردار بوده و نظافت را در اولویت خود قرار داده است. این هتل از امکانات زیادی برخوردار است و برخورد مدیریت و پرسنل آن هم بسیار حرفه‌ای می‌باشد.
از امکانات و ویژگی‌های هتل ارم کیش می‌شود به رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، اتاق بازی کودک، فضای سبز، چایخانه سنتی، لوازم بهداشتی، آبنما و فواره موزیکال، آلاچیق، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و اینترنت رایگان اشاره کرد.
یکی دیگر از ویژگی‌های هتل ارم کیش که برای بسیاری از مسافران و گردشگران دارای اهمیت است، نزدیکی آن به جاهای دیدنی و مرکز شهر می‌باشد که رفت ‌و آمد را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. می‌شود هتل ارم را در دسته بهترین هتل های قشم قرار داد و با آسودگی خاطر نسبت به رزرو اتاق در آن اقدام کرد.

هتل آرتا قشم


یکی دیگر از هتل‌های لوکس و باشکوه قشم که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد، هتل آرتا است. هتل آرتا قشم در مرکز شهر جزیره و به فاصله 200 متری از ساحل آب‌های آبی خلیج فارس واقع شده است. از هتل آرتا تا مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو ، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون پنج دقیقه پیاده روی نیاز است و تا رسیدن به اسکله مسافری شهید ذاکری کمتر از پنج دقیقه با اتوموبیل راه است.
هتل آرتا تا فرودگاه بین المللی قشم مسافتی حدود 50 کیلومتر دارد. این هتل مجلل به خاطر زیبایی، راحتی و ساختار استاندارد توانسته رضایت افراد را به خود جلب کند. هتل آرتا از بهترین هتل های قشم است و در یک ساختمان 7 طبقه قرار گرفته که دارای 44 اتاق دو تخته و چهار سوییت یک خوابه که بعضا دارای چشم انداز دریا می‌باشند همراه با پرسنل مهمان‌نواز و مهربان آماده پذیرایی از شما هستند. تمام تلاش پرسنل هتل این است که برای شما خاطرات خوشی را در جزیره عجایب هفتگانه خلق کنند.
خوب است بدانید که این هتل به‌دلیل معماری منحصربه‌فرد و باشکوه، توانسته لقب مروارید قشم را به خود اختصاص دهد. معماری هتل آرتا قشم بسیار زیبا و باشکوه بوده و از جمله جدیدترین هتل‌های این جزیره رویایی به حساب می‌آید. خدمات و امکانات این هتل رویایی که یکی از بهترین هتل های جزیره قشم به شمار می‌رود، شامل صبحانه رایگان، اجاره خودرو با راننده، پارکینگ، کافی‌شاپ، خدمات خشک‌شویی و سایر موارد خواهد شد.

هتل آتامان قشم


لوکس‌ترین و بهترین هتل قشم را می‌شود هتل آتامان معرفی کرد که ۴ ستاره است. آتامان مانند هتل آرتا در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و متشکل از ۷ طبقه به ‌همراه ۵۸ باب اتاق و سوئیت است. گنجایش هتل آتامان قشم ۱۷۰ نفر بوده و دارای اتاق‌های دو تا چهار تخته می‏باشد. این هتل بسیار شکیل و تمیز است، پس اگر در سفر خود به قشم به‌دنبال یک هتل درجه یک با امکانات فوق‌العاده بی‌نظیر هستید، نام هتل آتامان را هرگز فراموش نکنید.
برخورد پرسنل این هتل بسیار حرفه‌ای و محترمانه بوده و بدون شک می‌توان گفت کیفیت غذاهای آن درجه یک است. هتل آتامان از یک منوی غذایی با تنوع بی‌شمار بهره می‌برد و طعم غذاهای آن بی‌نهایت لذیذ و دلچسب است.
تنوع در غذا این اجازه را به شما می‌دهد که طبق سلیقه خودتان بهترین غذا را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. توجه کنید که این هتل صبحانه مفصل خود را به ‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. صبحانه به صورت سلف‎سرویس سرو می‎شود. از مواد غذایی که شما می‌توانید در وعده صبحانه برای خود سرو کنید، میشود به انواع کیک‌ها، خرما، زیتون، خیار، گوجه، ژامبون، چای، نان، پنیر، و ژله اشاره کرد.
امکانات هتل آتامان به‌عنوان بهترین هتل قشم شامل حمام ترکی، سونا، جکوزی، پارکینگ، سالن مراسم و سایر موارد می‌شود که اتاق جکوزی به‌ صورت کاملا اختصاصی و ویژه در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با آسودگی کامل از آن استفاده کنید. به این نکته هم توجه کنید که نزدیکی این هتل به مراکز خرید متنوع همانند سیتی سنتر ۱ و ۲ بیش از پیش بر محبوبیت آن افزوده است.

هتل آوینا قشم


هتل آوینا قشم یکی دیگر از بهترین هتل های قشم است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و ازجمله بااهمیت‌ترین مزایای آن دسترسی آسان و ساده به خلیج ‌فارس و مجتمع‌های تجاری مختلفی مثل سیتی‌سنتر است. این هتل ۴ ستاره که در هفت طبقه ساخته شده دارای ۴۰ اتاق است که می‌توانید برای رزرو اتاق‌های دوتخته استاندارد، سوئیت یک‌خوابه دونفره، اتاق دوتخته اکونومی رو به پاسیو، اتاق سه‌تخته و سوئیت دوخوابه چهارنفره اقدام کنید.
ازجمله امکانات رفاهی و خدماتی که این هتل به عنوان بهترین هتل های شهر قشم به مهمانان ارائه می‌دهد می‌توان به رستوران با گنجایش ۵۰ نفر، پارکینگ با گنجایش ۱۰ خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، داشتن شبکه پخش فیلم، پذیرش شبانه‎روزی، ترانسفر رفت‌ و برگشت با هزینه، کافی‌نت، خدمات تور و تاکسی‌سرویس اشاره کرد.

هتل هانی قشم


هتل چهار ستاره هانی یکی از بهترین هتل های قشم است که در سه طبقه ساخته شده و دارای ۶۰ اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل هانی قشم در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و درنتیجه یکی از مجموعه‌های جدید ارائه خدمات اقامت و پذیرایی در این جزیره است.
ازجمله مهم‌ترین مزایایی که هتل هانی دارد، می‌توان به دسترسی آسان و ساده به ساحل خلیج‌فارس و مجموعه‌های تفریحی و خرید مانند پارک زیتون، بازار سنتی قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ها و جزایر ناز اشاره کرد. ازجمله اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل چهار ستاره رزرو کنید اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه‌تخته و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره است.
از امکانات رفاهی و خدماتی هتل می‌توان به رستوران با گنجایش ۸۰ نفر، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ساعته، پارکینگ با گنجایش ۶۰ خودرو به‌صورت رایگان، ارائه اینترنت رایگان نامحدود در لابی، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، داشتن تاکسی‌سرویس و سالن بیلیارد اشاره کرد.

هتل های سه ستاره قشم

هتل خلیج فارس قشم


هتل 3 ستاره خلیج ‌فارس قشم در سال ۱۳۸۳ ساخته شد و متشکل از ۱۲۳ اتاق و سوئیت است. این هتل ساحلی بسیار مجهز می‌باشد و از فضای بسیار زیبایی برخوردار است. همه اتاق‌ها و حتی سالن رستوران این هتل، رو به دریای خلیج‌فارس می‌باشد و فاصله اندکی با آن دارد، پس می‌توانید هر لحظه که دلتان خواست در کنار این ساحل زیبا قدم بزنید.
هتل ساحلی قشم هر سال تقریبا ۲۰ هزار مهمان را می‌پذیرد و امکانات ایده آلی را ارائه می‎دهد. این هتل از نظر پاکیزگی اتاق‌ها و عملکرد کارکنان امتیاز مناسب و مطلوبی دارد و کیفیت غذاهای آن واقعا فوق‌العاده است. درصورتیکه دوست دارید در سفر خود به قشم یک جای آرام و دنج را برای اقامت داشته باشید، هتل ساحلی خلیج‌فارس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد، زیرا به‌خاطر قرارگیری در نوار ساحلی آرامش توصیف‌ناپذیری را به شما هدیه خواهد کرد.
از امکانات هتل خلیج‌فارس به عنوان بهترین هتل قشم، می‌توان به تالار پذیرایی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، قایق‌سواری، رستوران، کافی‌شاپ، میز مخصوص پینگ‌پنگ و بسیاری دیگر از امکانات تفریحی و ورزشی اشاره کرد.

هتل‌آپارتمان دیانا قشم


بهترین هتل قشم در دسته هتل‌های سه ستاره هتل دیانا است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل در ۴ طبقه ساخته شده است و دارای ۲۴ اتاق و سوئیت اقامتی می‌باشد. شما این امکان را دارید تا برای رزرو اتاق دوتخته، سوئیت سه نفره، اتاق سه‌تخته و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره اقدام کنید. ازجمله مزایای خوب هتل ‌آپارتمان دیانا قشم می توان به دسترسی سریع و آسان به مجتمع تجاری خلیج ‌فارس، بازار سنتی قشم، پارک زیتون و بازار بین‌المللی ستاره اشاره کرد.
هتل آپارتمان دیانا از بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب است و دارای امکانات رفاهی مثل پارکینگ با ظرفیت ۱۵خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، اتاق چمدان، خدمات باربری، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، خدمات تشریفات به‌ویژه کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تهیه بلیط، خشک‌شویی، چای‌خانه سنتی، فضای سبز و خدمات تور می‌باشد. هتل‌آپارتمان دیانا رستوران ندارد پس برای صرف ناهار و شام باید به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید.

هتل مارینا 1 قشم


هتل مارینا ۱ قشم از هتل‌های سه ستاره یکی از شعبه‌های مجموعه هتل‌های گروه ماریناست که در سال ۱۳۹۱ در دو طبقه افتتاح شد. این هتل در سال ۱۳۹۶ و برای ارتقا سطح کیفی خدمات مجددا بازسازی شد. ساختمان هتل دارای۸۰ اتاق و ۱۹۰ تخت است که شما می‌توانید برای رزرو اتاق یک تخته کلاس B، اتاق یک تخته کلاس A، اتاق دوتخته توئین کلاس B، اتاق دوتخته دبل کلاس B، اتاق دوتخته توئین کلاس A، اتاق دوتخته کلاس A، اتاق سه‌تخته کلاس A، اتاق سه‌تخته کلاس B و اتاق چهارنفره سه‌تخته با یک سرویس اضافه اقدام نمایید.
ازجمله امکانات رفاهی خوب هتل مارینا ۱ می‌توان به رستوران با گنجایش ۱۳۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۳۰ خودرو به‌ صورت رایگان، ارائه اینترنت رایگان در لابی، کافی‌شاپ، خدمات باربری، خدمات تور، تاکسی‌سرویس، پذیرش ۲۴ساعته، خدمات‌ خانه‌داری و فضای سبز اشاره کرد.

هتل کیمیا 4 قشم

کیمیا ۴ یکی از بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب است که در دسته هتل‌های 3 ستاره قرار می‌گیرد. این هتل که در بلوار صیادان یا بلوار برگ سبز واقع شده است؛ در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و دارای ۵ طبقه و ۴۴ اتاق است. اتاق‌هایی که شما می‌توانید رزرو کنید شامل اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته، اتاق کانکت چهارنفره، اتاق چهار تخته، سوئیت یک‌خوابه پنج‌نفره و سوئیت دوخوابه شش‌نفره است.

ازجمله امکانات ویژه و خدمات رفاهی هتل کیمیا 4 قشم می‌توان به ارائه اینترنت رایگان در لابی، داشتن صندوق امانات، داشتن اتاق چمدان، ارائه خدمات باربری، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، مینی‌بار با هزینه، خشک‌شویی، آژانس مسافرتی و سالن بیلیارد اشاره کرد. باید بدانید هتل کیمیا ۴ رستوران و پارکینگ ندارد، پس اگر در جزیره قشم خودرو کرایه کرده‌اید این موضوع را در نظر داشته باشید.

هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم می‌تواند در دسته بهترین هتل قشم جای گیرد. این هتل که در سال ۱۳۹۳ احداث شد، دارای یک طبقه و ۶۴ اتاق است. از مزایای ویژه این هتل ۳ ستاره می‌توان به نزدیکی آن به سواحل نیلگون خلیج ‌فارس و مراکز تجاری و خرید درگهان اشاره کرد.
این هتل از بهترین هتل های قشم و درگهان است. برخورد پرسنل سینگو بسیار حرفه‌ای و محترمانه بوده و تمیزی اتاق‌ها و لابی آن هم بسیار عالی است. داشتن کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان از امکانات ویژه هتل سینگو به شمار می‌رود.

هتل آپارتمان سما 2 قشم

هتل سه ستاره سما یکی دیگر از بهترین هتل های قشم است که در چهارراه رسالت واقع شده است. این هتل که در سال ۱۳۹۱ در پنج طبقه ساخته شده در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۹ اتاق است که شما می‌توانید برای رزرو اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه‌تخته، اتاق یک‌خوابه سه نفره، سوئیت دوخوابه چهارنفره و سوئیت دوخوابه پنج نفره اقدام کنید.
ازجمله امکانات خوب هتل می‌شود به خدمات تهیه بلیط، خشک‌شویی، ترانسفر رفت با هزینه، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، گیم‌نت، آژانس مسافرتی، کافی‌شاپ، پذیرش شبانه‌روزی، صندوق امانات و تاکسی‌سرویس اشاره کرد. هتل سما رستوران ندارد پس برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید. از طرفی این هتل پارکینگ هم ندارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید به اجاره خودرو در قشم اقدام کنید خوب است که این موضوع را در نظر بگیرید.

هتل آپارتمان پلاس قشم

هتل آپارتمان پلاس قشم در میدان امام خمینی قرار دارد و در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. این هتل جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل آپارتمان پلاس قشم در ۴ طبقه بنا ساخته شد و دارای ۱۵ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مطلوب برای خدمت رسانی است.
این مجموعه از لحاظ موقعیت مکانی در فاصله نزدیکی به بازار سنتی قشم، دریا و قلعه پرتغالی‌ها قرار گرفته است. هتل آپارتمان پلاس با پرسنلی حرفه‌ای با افتخار آماده پذیرایی و ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشد.

هتل مارینا 2 قشم

مارینا ۲ یکی دیگر از هتل های سه ستاره جزیره قشم می‌باشد که در خیابان فارس بلوار ولی‌عصر واقع شده است. هتل مارینا 2 قشم سال ۱۳۹۳ ساخته شد و در سال ۱۳۹۷ نیز به ‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات مجددا مورد بازسازی قرار گرفت. هتل مارینا 2 که در سه طبقه ساخته شده است دارای ۲۵ اتاق و ۹۱ تخت می‌باشد که شما می‌توانید برای رزرو اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه‌تخته و اتاق چهار تخته اقدام کنید.
ازجمله امکانات ویژه این هتل می‌شود به رستوران با گنجایش ۱۲۰ نفر، ارائه اینترنت رایگان در لابی، صندوق امانات، چای‌خانه سنتی، اتاق چمدان، خدمات تور، پذیرش شبانه‌روزی، کافی‌شاپ و تاکسی‌سرویس اشاره کرد. خوب است بدانید هتل مارینا ۲ فاقد پارکینگ است، پس اگر قصد اجاره خودرو در جزیره قشم را دارید باید این موضوع را مد نظر داشته باشید.

هتل کیمیا 2 قشم

هتل کیمیا 2 قشم از جمله هتل‌هایی است که در بین گردشگران تور قشم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این هتل، یک هتل 3 ستاره می‌باشد که جزو یکی از 4 هتل گروه هتل های کیمیا به حساب می‌آید. در واقع هتل کیمیا را می توان در زمره مجهز‌ترین هتل‌های قشم قرار داد که در آن امکانات گوناگونی برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است.
این هتل طبق آخرین و بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است. هتل کیمیا 2 در سال 1390 بهره برداری شد و در سال 1394 نیز مورد بازسازی مجدد قرار گرفت. هتل کیمیا 2 یک هتل با چهار طبقه است که دارای 15 واحد اقامتی می باشد. هتل کیمیا 2 قشم در شهرک سام و زال واقع شده است و انتخاب مناسبی برای کسانی است که به قصد خرید به جزیره سفر می‌کنند.
مجتمع تجاری سیتی سنتر و بازار سنتی قدیمی قشم از جمله بازارهایی است که فاصله آنچنانی با هتل کیمیا 2 ندارند. همینطور با توجه به موقعیت خوب هتل کیمیا 2 این هتل دسترسی مطلوبی به مرکز شهر و میدان امام قلی نیز دارد. بازار بین المللی ستاره قشم و بازار قدیم درگهان قشم که دو بازار پرطرفدار جزیره محسوب می‌شود نیز به ترتیب حدود 14 و 34 دقیقه با ماشین از هتل کیمیا 2 فاصله دارند.
اگر در هتل کیمیا 2 اقامت داشته باشید این امکان را دارید تا برای صرف غذا به رستوران هتل مراجعه کنید و انواع غذاهای خوشمزه را در این رستوران امتحان کنید. البته هتل کیمیا 2 کافی شاپ نیز دارد که انواع متنوعی از نوشیدنی‎های سرد و گرم را در یک محیط دلچسب به مهمانان ارائه می‌دهد.
از دیگر امکاناتی که می‌شود در این هتل نام برد سالن بیلیارد است که افراد در این مکان می‌توانند لحظات بسیار خوبی را بگذرانند. با توجه به این که هتل کیمیا 2 همیشه سعی داشته تا در گروه بهترین هتل های قشم قرار بگیرد، امکانات ویژه‌ای را برای ارائه به مهمانان در نظر گرفته تا مهمانان بتوانند یک اقامت فراموش‌نشدنی را در این هتل تجربه کنند.
لابی، دسترسی داشتن به اینترنت در قسمت لابی، داشتن سیستم اعلام حریق، مبلمان در لابی، تلویزیون ال سی دی در لابی، پذیرش شبانه‎روزی، لاندری، داشتن اتاق چمدان، خدمات فتوکپی، دستگاه واکس کفش، خدمات صبحانه در اتاق، فکس، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس شبانه روزی، خود پرداز و ماهواره از امکانات مهم هتل کیمیا 2 محسوب می‌شود.

هتل کیمیا 3 قشم

هتل کیمیا 3 قشم در شهرک سام و نزدیک بلوار آزادگان واقع شده است. این هتل 3 ستاره یکی از هتل‌های گروه کیمیا است که از اعتبار ویژه‌ای در میان مسافران برخوردار است. هتل در سال 1391 با تعداد 24 اتاق در 4 طبقه ساخته شد و با خدمات و امکانات رفاهی باکیفیت از مهمانان و مسافران پذیرایی می‌کند.
سالن بیلیارد، رستوران ایرانی، روم سرویس، و کافی‌شاپ از جمله امکاناتی هستند که در زمان اقامتتان در این هتل می‌توانید از آنها بهره ببرید. علاوه بر آن، هتل موقعیت مکانی و جغرافیایی مناسبی هم دارد. از هتل کیمیا 3 قشم تا مرکز شهر، مراکز تجاری، بازار قدیم قشم، پارک ساحلی زیتون تقریبا ۵ دقیقه فاصله است و با 20 دقیقه رانندگی از جزایر ناز و غار خربس می‌توانید دیدن کنید. ایستگاه تاکسی در نزدیک هتل قرار دارد و تا فرودگاه قشم حدود 45 دقیقه با خودرو فاصله است.
منبع iranhotelonline

ریپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *