Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home2/dvamir/public_html/bamatn.com/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home2/dvamir/public_html/bamatn.com/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو شهریور ۱۴۰۱ مرحله سوم – بامتن

ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو شهریور ۱۴۰۱ مرحله سوم

مرحله سوم ثبت نام یکپارچه تخصیص خودرو از 16 شهریور 1401

ثبت نام در قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه خودرو در شهریور ماه ۱۴۰۱ مرحله سوم

سومین دوره قرعه کشی خودرو از امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز آغاز شد. همچنین در سومین دوره قرعه کشی یکپارچه حدود ۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی و بیست درصد  به خودرو‌های فرسوده اختصاص دارد.

همچنین تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است. در حال حاضر تا پایان سال تمامی خودرو‌ها با افزایش تولید از شمول قرعه کشی خارج می‌شوند. احتمالاً در این دوره شاهد خروج یک الی دو خودروی دیگر از قرعه کشی خواهیم بود.

برای اولین بار در سال‌های اخیر خودروی هایما به صورت فروش فوق‌العاده توسط ایران خودرو عرضه شد که در حال حاضر هم ظرفیت فروش وجود دارد. مردم می‌توانند با مراجعه به سایت ایران‌خودرو این خودرو را به راحتی خریداری کنند.

منبع: yjc.ir

☀️ متفرقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *