Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
تیپ اسپرت مردانه؛ جدیدترین مدل های استایل اسپرت مردانه - بامتن

تیپ اسپرت مردانه؛ جدیدترین مدل های استایل اسپرت مردانه

تیپ اسپرت مردانه؛ جدیدترین مدل های استایل اسپرت مردانه برای هر موقعیتی نمی شود از استایل رسمی استفاده کرد. با لباس راحتی هم که نمی شود خارج از خانه رفت؛ پس باید چه کرد؟! کاش استایلی مابین این …

برای هر موقعیتی نمی شود از استایل رسمی استفاده کرد. با لباس راحتی هم که نمی شود خارج از خانه رفت؛ پس باید چه کرد؟! کاش استایلی مابین این دو وجود داشت؛ استایلی که راحت و مناسب برای اغلب موقعیت ها باشد! استایل اسپرت همان چیزی است که همه دنبال آن هستند؛ راحت و درعین حال جذاب. این نوع تیپ برای اکثر موقعیت ها مناسب است! همراه ما باشید تا «استایل اسپرت مردانه» بیشتر آشنا شوید و از ترندهای تیپ اسپرت مردانه آگاه شوید.

استایل مردانه چه بود و چه شد؟

احساس نیاز به راحتی بیشتر شاید اصلی ترین ایده شکل گیری استایل اسپرت بود؛ اما این راحتی به نوعی بود که می توانست جنبه های زیباشناختی پوشش را هم برآورده سازد. این گونه بود که استایل اسپرت مردانه و زنانه به یکی از محبوب ترین پوشش های تاریخ تبدیل شد. در طول این مدت همواره سه عنصر اصلی تیپ اسپرت مردانه حفظ شده است: راحتی و جذابیت کفش، شلوار و بالاپوش که در ادامه بیشتر در موردشان توضیح می دهیم.

کفش های مناسب استایل اسپرت چه هستند؟

اصل اساسی در این سبک پوشش، راحتی است؛ به این خاطر در تیپ اسپرت دیگر خبری از کفش های رسمی و مجلسی نیست. از طرف دیگر، در این نوع استایل راحتی به هر قیمتی نباید به دست بیاید و شاید این وجه تمایز تیپ اسپرت با استایل ورزشی است. این دو عامل سبب شکل گیری ایده کفش های مناسب این استایل یعنی آل استار، انواع اسنیکرز و ونس شد.

آل استار

کفش همواره محبوب تمام دوران ها! آل استارکفشی بنددار است با کفی تخت که در انواع ساق دار و بدون ساق در بازار به فروش می رسد. این کفش در رنگ های مختلف و گاهی با طرح های مختلف، حسابی خود را نزد طرف داران تیپ اسپرت مردانه محبوب کرده است.

اسنیکرز

احساس نیاز به کفشی که بتوان مدت طولانی تر آن را پوشید و متفاوت با انواع کفش ورزشی باشد؛ سبب شکل گیری ایده طراحی و تولید انواع اسنیکرز توسط برندهای مختلف مثل نایک، آدیداس، پوما و زارا شد.

ونس

ترند این روزهای استایل اسپرت، کفش های ونس هستند که به راحتی با هر رنگ و مدل لباسی ست می شوند.

با شلوارهای مناسب استایل اسپرت آشنا هستید؟

در اینجا دیگر خبری از شلوارهای پارچه ای و راسته مردانه نیست که در استایل رسمی و مجلسی دیده می شد. شلوارهای راحت مثل انواع شلوار جین، جاگر، دمپا گت دار و … مناسب این استایل هستند.

شلوار جین

هیچ زمان از تاریخ پوشاک را نمی توان یافت که شلوار جین جزء محبوب ترین های زمان خودش نبوده باشد. انواع مدل های مام، فیت، راسته و دمپا چسب از پرطرف دارترین مدل های این سبک شلوار هستند.

جاگر

مدت زیادی از ورود جاگر به استایل اسپرت مردانه نگذشته است؛ ولی در همین مدت کم توانسته حسابی مورد استقبال قرار بگیرد.

شلوارهای گتدار

فرقی ندارد که مرد باشید یا زن، حداقل برای یکبار از شلوارهای گت دار استفاده کرده اید و متوجه راحتی و خوش پوشی آن شده اید.

انواع بالاپوش برای استایل اسپرت کدام اند؟

اینکه در چه فصلی از سال باشیم برای انتخاب انواع بالاپوش اسپرت اهمیت دارد؛ برای فصل سرد سال انواع هودی و سوییشرت ها در این استایل بسیار کاربردی هستند. در روزهای گرم سال انواع تیشرت و شومیز انتخابی مناسب برای این نوع پوشش هستند.

انتخاب شما کدام است؟

تا اینجا با تفاوت اصلی «استایل اسپرت» با سایر استایل ها آشنا شدید و یاد گرفتید که برای یک «تیپ اسپرت مردانه» جذاب چه مواردی را باید رعایت کنید. باتوجه به تمام این موارد، انتخاب شما برای استایل اسپرت مردانه چه مدل کفش، شلوار و بالاپوشی است؟

ریپورتاژ آگهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها