Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
طرز تهیه چیزبرگر با پنیر پستو - بامتن

طرز تهیه چیزبرگر با پنیر پستو

طرز تهیه چیزبرگر با پنیر پستو چیزبرگر و همبرگر غذاهایی هستند که خیلی سریع و فوری پخته می شوند و اکثر افراد عاشق طعم آن هستند. اگر از طرفداران طعم همبرگر هستید، احتمالاً از طعم آن در کنار پنی…

چیزبرگر و همبرگر غذاهایی هستند که خیلی سریع و فوری پخته می شوند و اکثر افراد عاشق طعم آن هستند. اگر از طرفداران طعم همبرگر هستید، احتمالاً از طعم آن در کنار پنیر پستو هم لذت خواهید برد. پنیر پستو یکی از آن پنیرهای خوش طعم و خوش رنگی است که با رنگ سبز خود غذا را زیباتر و جذاب تر می کند. اگر دوست دارید که با طرز تهیه چیزبرگر با پنیر پستو بیشتر آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید!

رسپی چیزبرگر با پنیر ورقه ای پستو کالین

طرز تهیه چیزبرگر با پنیر پستو بسیار راحت است. کافی است مواد زیر را تهیه کنید:

مواد لازم

گوشت برگر: ۱۷۰ گرم

پنیر ورقه ای پستو کالین: ۱ عدد

گوجه فرنگی: ۱ عدد

پیاز قرمز کوچک: ۱ عدد

نمک و فلفل: به میزان لازم

نان همبرگر: ۱ عدد

چرا پنیر ورقه ای پستو کالین؟

همان طور که مشاهده کردید، در بین مواد اولیه برای تهیه چیزبرگر، پنیر ورقه ای پستوی کالین مشاهده می شود. احتمالاً برایتان این سوال پیش می آید که چرا پنیر ورقه ای پستوی کالین را باید اضافه کنیم؟ پنیرهای پستوی کالین که شامل سه نوع پنیر طبیعی، پنیر دیپ و پنیر ورقه ای هستند، به تازگی وارد بازار شده اند و توانسته اند در مدت کوتاه طرفداران زیادی در بین خوش خوراک ها داشته باشند.

پنیرهای پستوی کالین مشابه با نوع ایتالیایی آن ها طراحی و فرموله شده است و طعم آن تلفیقی لطیف از طعم پنیر پارمسان، ریحان تازه و  سیر است. پنیر ورقه ای پستو کالین بهترین انتخاب برای چیزبرگر است. این پنیر رنگ زیبایی به همبرگر می دهد و طعم همبرگر را نیز جذاب می کند. شما می توانید از سایت کالین با خرید اینترنتی پنیر پستو ورقه ای این محصول را تهیه و استفاده نمایید.

طرز تهیه چیزبرگر با پنیر ورقه ای پستو کالین

گوشت برگر را روی زغال یا روی باربکیو بگذارید تا کامل بپزد و کبابی شود. بعد از پختن کامل گوشت، پنیر ورقه ای پستو را روی آن قرار دهید تا کمی ذوب شود. سپس همبرگر را به همراه پنیر داخل نان همبرگر قرار دهید و گوجه و خیارشور را به آن اضافه کنید. این غذا یکی از لذیذترین غذاها است. نوش جان.

پنیر ورقه ای پستو کالین را از کجا تهیه کنیم؟

اگر می خواهید این دستور غذا را امتحان کنید، اولین کاری که باید انجام شود خرید پنیر پستو کالین است. پنیرهای پستوی کالین در فروشگاه های شهرهای مختلف ایران عرضه شده است و به راحتی می توانید آن ها را تهیه کنید. علاوه بر این، اگر ساکن تهران هستید، می توانید با مراجعه به وبسایت کالین به آدرس https://calindairy.com/ سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

ریپورتاژ آگهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها